I never learned enough to listen to the voice that told me





Jag bokade One Tree Hill-boxen igårkväll,
enligt cdon ska de ha releasedatum den 25 november,
alltså kommer den ut 1½ månad senare än det datumet
jag fick veta i juni, som var 5 oktober,
menmen, det är bättre än ingenting tycker jag,
och dessutom får jag den direkt hem i brevlådan =D
och det är ju alltid positivt =)


Dessutom:
Idag är det en vecka kvar till OTH börjar i USA
*yeay*







Jag beställde också The Twilight Saga,
dvs alla böckerna på engelska tillsammans i en collectionbox,
det var mycket billigare än att köpa de var för sig,
dessutom fanns inte Breaking Dawn som pocket än,
så det fick bli den med häftade iställlet,
de inbundna kostade mer än dubbelt så mycket...

Jag tyckte jag kunde passa på,
för om du handlar för över 600kr blir det fraktfritt
och det är ju alltid positivt =)

Dessutom sägs det att de i översättning av de här böckerna har tagit bort väldigt mycket så jag känner lite att jag får läsa dem på engelska också,
och då håller man dessutom engelskan i form och det är ju alltid positivt =)




Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0