Joy to the world!

... eller ja, åtminstone för mig, haha ;p
Såg precis (kan vara efter, men så är det) att One Tree Hill säsong 6-boxen
kommer ut den 5 oktober
(i USA kommer den ut den 25 augusti)
Samt att den nya säsongen (säsong 7 då alltså ;p) av One Tree Hill börjar
den 14 september

(Varning för spoilers! Varning för spoilers! Varning för spoilers! Varning för spoilers! Varning för spoilers! Varning för spoilers!)
Jag är lite nyfiken på hur det ska bli utan Lucas och Peyton i serien, och lite nyfiken på de nya karaktärerna som ska äntra serien, ja.. spännande. Hoppas bara det inte blir som med O.C. efter att de tagit död på Marissa. Hela serien dog liksom, det var inte alls samma sak utan Marissa, och jag måste medge att det kändes konstigt att se Ryan tillsammans med Taylor, dock roligare än att han gick omkring och broodade utan att få något kul själv, haha...

I alla fall, tror nog att den här säsongen blir den sista säsongen någonsin,
vilket nog är lika bra ändå, för One Tree Hill är inte One Tree Hill utan Lucas och Peyton,
dock har de sagt lite så där att man vet aldrig om de kommer att gästspela,
men det sa de att Vänner-gänget skulle göra i Joey också och där såg vi inte röken av några andra Vänner...

Jag tror också att Mark Schwahn ville att sjätte säsongen skulle vara den sista
med tanke på säsongsfinalen,
det var lite seriefinal över den och det skulle dessutom varit en helt perfekt seriefinal.
Kan nog bli svårt att slå den, tyvärr =/

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0