London nästa?

Angående föregående inlägg:

Har tänkt ännu mer, och har faktiskt gått så långt som att börja fylla i själva Au pair-ansökan. Jag har tagit hem alla blanketter som ska fyllas i och börjat tänka ut vilka jag eventuellt skulle använda som referenser. Jag har fyllt i blanketten för utdrag ur belastningsregistret och ska skicka den snarast. Jag måste fixa en hälsoundersökning för att försäkra mig om att jag är redo för England och att jobba med barn. Jag ska se om jag kan knåpa ihop ett brev till familjen, dvs detsamma som ett personligt brev, och dessutom på engelska...

Ja, det är mycket som ska ordnas med innan jag kan ta steget ut...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0