Flashback?

Med det tidigare inlägget i tankarna och angående det här med att flashbacka.
Jag satt och bläddrade igenom lite bilder på studenterna från Jacobsskolan det här året.
Var några foton tagna inne i cafeterian och då slungades jag väldigt snabbt och hårt tillbaka till min egen studentdag:
Jag kommer ihåg att vi stod utanför dörrarna i typ en halvtimme på att få komma in och samtliga behövde gå på toa, haha. Massa foton togs där ute också kommer jag ihåg ;)
Sen kom ääääntligen någon och släppte in oss, tror det var Ingrid (vår klassföreståndare)...
Lite kompiskissande, för vi fick av någon anledning för oss att det går mkt snabbare än om man är en på toa, (vilket det självklart gör, man tjänar flera sekunder på det)
Sen vidare in i matsalen, alla skrek ut sina klasslåtar, i tur och ordning,
och ingen var så bra som BF3As, det kan jag lova er.
Man hörde åtminstonde vad vi sjöng, vilket man inte gjorde med de andra
Skulle tagit ett kort på Kimmy som sjöng offentligt, vilket han aaaaldrig gör annars, men se, jag hann inte =(

Sen kommer jag ihåg att vi hade typ 2½ eller 3 timmar att slå ihjäl fram till utspringet kl. 16,
sjukt segt, allas dricka var slut och vi hade redan skrivit i varandras mössor,
tror att vi hade kunnat roa oss bättre än vi gjorde, undrar varför vi inte gjorde det? Hmm..

Jaja, sjukt roligt hade vi i alla fall, trots att vi inte roade oss med nåt bättre än att kladda på vita tavlan, haha.
och hade jag bara kunnat hade jag spolat tillbaka tiden och upplevt allt igen, om och om igen
Det var en av de bästa dagarna i mitt liv och den dagen kommer för alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, precis som examensdagen från FLU också kommer att ha det...

Lämna ett avtryck
Postat av: Patrycja

Sv: jo det är störigt ibland, men mkt gulligt. Jag använder f ö datorn som sömnmedel. Har funkat varje gång hittills! När lillen vill leka heeeela tiden och jag inte orkar med att få ryggen klöst plockar jag fram datorn, och han går och lägger sig... Förklaring? Kanske strålningen eller värmen eller nåt... Mkt mysko iallafall!

2009-06-18 @ 19:13:29
URL: http://patrycja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0