Ljudet av ditt hjärta

Igår kväll läste jag ut tredje boken i Twilight-serien av Stephenie Meyer,
Ljudet av ditt hjärta,
Otroligt lättsmälta är dom, böckerna,
men också så spännande att
man inte kan lägga ner boken,
man måste helt enkelt bara fortsätta
och läsa för att se hur det slutar...
Vilket så i sin tur brukar innebära att klockan hunnit bli på tok för sent,
och man vet att man egentligen borde släcka lampan och lägga sig,
men nej, det går helt enkelt inte,
man dras till boken, som den boknörd man är ;p...

Som någon kanske minns så skrev jag,
för typ en vecka sen,
en liten minirecension om När jag hör din röst,
och att jag inte var riktigt nöjd med hur lite
Bella och Edward det var i den, här var det massa, massa Bella och Edward, och tillochmed lite Jake =D där på några hörn...

Eftersom jag inte kunde hålla mig så började jag så klart med Så länge vi båda andas,
direkt efter att jag läst ut Ljudet av ditt hjärta ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0