När jag hör din röst

Okej, då har jag läst ut andra boken i Stephenie Meyers Twilight-saga,
När jag hör din röst,
Sjukt spännande vissa sekvenser,
så man kan inte ens lägga ner boken,
dock blir man tvingad till det,
eftersom klockan blir för mycket,
eller för att man inte kan sitta o läsa hela dagarna,
jag har ju faktiskt lite annat o göra också,
än att bara sitta o läsa,
även om jag mer än gärna hade velat läsa fortsättningen...
Fast ja, jo, jag har ju faktiskt redan börjat på Ljudet av ditt hjärta...
Jag kunde helt enketl inte hålla mig ;p
Den skulle för övrigt komma på bio nästa sommar om vi har tur =)

Fast jag måste erkänna att jag inte tyckte om denna boken
lika mycket som den första,
i alla fall inte på samma sätt...

Helt klart för lite Bella och Edward i den...
Jaja, man kan inte få allt här i världen...


Lämna ett avtryck
Postat av: Felicia

Åh, new moon är min favorit :)

2009-04-22 @ 17:51:59
URL: http://themiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0