Yeay!

Annette ringde mig igår för att tala om att jag hade klarat min psykologitenta,
den som jag höll på med halva natten för att den skulle bli bra,
gick ju inte o la mig förrän 10 i 4 och hade sån ångest över hur bra jag gjort den,
vår psykologilärare har ju som sagt väldigt höga krav på en...
Dessutom gjorde det ju inte saken bättre för att 2:orna förra året knappt hade klarat den,
bara en person eller vad det var, resten fick komplettera på ett eller annat sätt.
Lät ju inte helt lovande om man säger som så...

Men jag klarade den, utan att behöva komplettera, den var godkänd
och redovisningen var bra, jag hade haft bra med egna erfarenheter,
men jag hade haft lite kopplingar till boken och lektionsmaterial,
det kunde jag bli bättre på, men jag klarade det iaf och det är det som är huvudsaken!

image116

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0