đŸ‡čđŸ‡ŹđŸ‡źđŸ‡«

DĂ„ var det fredag igen.
Det fina vĂ€dret vi har haft den senaste veckan Ă€r som bortblĂ„st. 
TrÄkigt.
Jag vill ha sol, vÀrme och grönska nu.

I tisdags var jag ute och gick en av de mÀrkta slingorna vi har i "byn". Vi har tre olika och jag chansade pÄ en.
Den var fin och mysig att gĂ„. Dock inte helt idealisk med barnvagn. 
Ett parti ungefÀr 2/3 in pÄ rundan var vÀldigt stenigt och fullt med rötter och stubbar pÄ en vÀldigt smal stig. Finalen pÄ denna etapp var tvÄ broar över HörjaÄn. Det var precis att vagnen gick att rulla över (vÀldigt smalt) och upp och ner fick man stegra vagnen lite för det var för smalt. Den hÀr slingan var 2,4 km tror jag, sÄ ingen lÄngrunda precis.
Ska testa de andra tvÄ ocksÄ en annan dag.

Sen efter att Elvis och jag hade hĂ€mtat Alexia pĂ„ dagis sĂ„ var vi ute 1,5 timme och lekte i sandlĂ„dan. 

IgÄr var det förÀldragrupp igen. Alexia var med.
Vi var bara fyra igÄr ocksÄ, men en ny mamma (fast som jag visste vem var dÄ vÄra stora barn gÄr pÄ samma avd.)

Idag blir det fotografering till Norra SkĂ„ne 

LĂ€mna ett avtryck
Postat av: Anonym

Hur stor Äldersskillnad Àr det mellan dina barn? Hade varit roligt att höra lite för och nackdelar med barn ganska tÀtt :)

Svar: Det Ă€r 2 Ă„r och 4 mĂ„nader mellan dem 😊 Jag har sjĂ€lv en 2 Ă„r yngre syster och vi stĂ„r varandra nĂ€ra sĂ„ jag ville ge samma möjlighet till mina barn. DĂ€rmed inte sagt att det Ă€r sĂ€mre med fler Ă„rs skillnad. Det finns ju för- och nackdelar med bĂ„da. Är det bara nĂ„got Ă„r emellan sĂ„ Ă€r man ju redan inne i allt som har med smĂ„barn att göra, men om det Ă€r nĂ„gra Ă„r till emellan sĂ„ klarar sig kanske det Ă€ldre barnet lite mer pĂ„ egen hand. Det Ă€r svĂ„rt att komma pĂ„ nĂ„gra egentliga nackdelar sĂ„ hĂ€r pĂ„ rak arm dĂ„ jag alltid velat ha det ganska tĂ€tt mellan mina barn.
Sandye

2015-03-20 @ 12:20:21
Postat av: Anonym

Tack för svar! Har sjÀlv ett barn pÄ 1,5 Är och tankarna har ju börjat gÄ om att skaffa ett syskon. Beror vÀll klart mycket pÄ hur barnet Àr, att fÄ ett barn till med kolik lÀr ju helt klart bli kÀmpigt. Men vill ocksÄ ha ganska tÀtt mellan mina barn sÄ att de (förhoppningsvis) har glÀdje utav varandra!

2015-03-21 @ 07:59:54

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0