Lite sånt och lite annat

Hade en mycket produktiv tisdag. 
Så produktiv att jag var helt slut hela dagen igår
(att Alexia vaknade redan kl. 5 och vägrade somna om hade absolut ingenting med saken att göra 😜)

Först optikern för synundersökning för nya linser. Har ju haft paus i ca 1 år.
Var lite förändringar i brytningsfelen i båda ögonen och i synfelet i ena ögat annars såg det bra ut. Behöver inte byta ut glasögonen än iaf då jag fortfarande ser bra med dem (trots att jag haft dem sen 2008). Skönt.

Sen vidare till Snapphanen och läkaren (som verkligen tog sin akademiska kvart - lite irriterande när man hade andra tider att passa. Tur jag hade satt med lite marginal). 
Detta var samma läkare som jag var hos i Kristianstad i våras när jag fick sjukintyg för att slippa jobba nätter pga stressen de medförde. Han förlängde min sjukskrivning med 3 veckor. Fint 😊

Sen vidare till Rockee och klippning. Skönt att bli av med det långa håret och luggen 😊

Idag var jag hos barnmorskan. Mini verkar ha fixerat sig, men får se om h*n ligger kvar där nästa vecka. 
Hade lite högt blodtryck så hon ville kolla mig redan nästa vecka.
Skrev också upp önskningar om smärtlindring och sånt där inför förlossningen.

Annars. Grått och trist och massa regn.
Tradigt. Hoppas december blir någorlunda vit iaf så det lyser upp lite grann.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0