Mindre produktiv dag

Idag har jag inte varit alltför produktiv.
Har suttit och knåpat lite med den ena lösenordsskyddade bloggen. Suckar högt ibland.
Det märks att det var ett tag sen jag höll på med sånt.

Däremot en jobbig sak jag lagt märke till. Har du gjort ett utkast och sparat det, och du sen publicerar det. Då publiceras det då det sparades som utkast. Rätt så störigt faktiskt. Jaja.

Annars har jag varit och klippt mig idag. Det behövdes kan jag lova. Tror inte jag klippt mig sen i slutet av november förra året. Dessutom är det lite trevligt att vara nyklippt till Fridas o Tussens fest på lördag ;) Skulle bara behövt färga det en omgång också, förutsatt att det funkar. Tycdligen verkar det inte gå så bra på gravida. Färgen fäster liksom inte. Jaja, oavsett vilket finns det ingen direkt som kan göra det åt mig. Och personen som gjorde det förra gången vägrar göra det mer. Inte för att det inte blev bra, utan för att personen i fråga inte gillade pressen som följde med det ärofyllda updraget. Vissa har helt enkelt bara klena nerver :P

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0