Lite sånt och lite annat

Okej, vad har hänt sen senast?
Kan ju börja med att säga att jag älskar det här vädret. Älska våren! :D
Jag har börjat jobba igen, efter att ha varit hemma i 14 dagar. Det känns bra.
Men vaktar rätt mycket vad jag äter för att slippa få några anfall igen.
Vill absolut inte, för allt ris i Kina, tillbaka till sjukhuset!

I lördags var det inflyttningsfest hos Frida o Tussen. Mycket trevligt! :)
Frida hade fixat finaste preggy-VIP-parkeringen ;)
Var rätt trött och seg under söndagen dock för det blev rätt sent.
Undrar hur det hade varit om jag druckit också.
Idag blir det jobb - jour. Jag gillar inte att sova borta :/
Dessutom var det ett tag sen nu. Jaja, det ska nog gå bra det också.

Annars ja...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0