Slänger iväg ett inlägg från mobilen

Slänger iväg ett inlägg från mobilen. Är på jobbet nu - jobbar dygn så slutar vid halv 5 ikväll. I torsdags var jag med mamma o Jonte i Hbg o hälsade på min moster m familj. Jag fick en ny liten flickkusin i januari :) Hon är så go o söt. Hennes storebror blir 2 siste juni o han har jag inte sett sen han var 1,5 månad. Han var så härlig, log mycket o pratade massor! Han satt hos mig o bläddrade i böcker, lekte med mitt halsband o klappade på min mage. För ja, han förstod att det fanns någon där inne. Förmodligen för att hans mamma nästan precis hade haft något i sin, så han kände liksom igen det. Jag tyckte det var jättegulligt :) Han kunde säga mitt namn också :), fast det blev väl Sanna någongång, men det är ju klart godkänt kan jag tycka. Ikväll ska jag på påskmiddag hos svärmor. Önska mig lycka till - personer jag går mindre bra ihop med kommer dit. Ja, det var väl det. Mest tragg om ingenting.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0