Mirror on the wall

April och ny månad.
Idag är det för övrigt exakt en månad kvar tills jag blir 25.
Usch. Jag har åldersnoja, precis som vanligt.
För fatta, den 3 maj är jag närmare 30 än 20. Usch.
Vill knappt tänka på det.

Och ja, sen vet jag att 25 inte är någon ålder egentligen. Men.
Jag har aldrig varit så gammal. Och jag gillar nog inte riktigt att åldras.
Egentligen.

Jaja, annars har jag jobbat och har denna veckan den tuffa 6-dagarsveckan på schemat.
Fast jag har fått den nerkortad till 5 dagar då jag bytte mitt kvällspass idag
mot ett kvällspass om två veckor. Rätt skönt ändå.
Trist bara att jag jobbar hela påskhelgen. Dessutom dygnspass mellan fredag och lördag.
Det är den tuffare jobbhelgen, den som känns längst.
Fast jaja, det går nog rätt fort ändå :)

Jag besiktigade min bil förra veckan. Första gången någonsin. Vuxenpoäng?
Det gick bra i alla fall. Ingen efterkontroll. Alltid något.
Skönt att ha det gjort i alla fall. Hade ju varit lagom käckt att
få körförbud för att man missat den där besiktningsperioden.

Ja... Det var väl allt just nu.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0