Don't forget me, I beg

Okej. Vad händer?

Har skrivit under kontrakt för samtliga jobb. Gött!
Har varit och gått bredvid i två dagar på semesterviket. Det här blir bra :)
Snackat med närmsta chefen och ser fram emot höstjobbet. Det ska bli så spännande :)

Måste börja se mig om efter en bil. Den ska vara införskaffad senast i början av juli.
Jobbigt. Jag vet ju knappt vad jag vill ha för något, mer än att den ska vara ganska liten (men inte för liten), bränslesnål och har fler än 3 dörrar. Helst hade jag nog velat ha en Citroën Xsara Picasso i silvermetallic, men man kan ju inte få allt här i världen. (Jag vet, den är rätt gammal nu, men jag har alltid gillat den). Fast jag kan nog tillochmed tänka mig en Golf. Absolut aldrig för allt i hela världen en Saab!
Jaja. Det blir säkert bra det också.

Annars? Ja.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0