Vi står tysta framför skälet, där sommaren tar slut. Nu skulle inget bli som förr.

I torsdags var Sara'n och jag ute och plockade svamp.
Dennie körde. Han har tagit körkortet, grattis till honom! :D
Vi hittade ändå rätt mycket (för att vara första gången för mig)
Dessutom hade Sara varit där tidigare och tagit massor.
Hem till B-löv för att rensa och steka upp.
Blev lite glass och fint 300krs rödvin.
Jag är inget större fan av rödvin, men detta var helt okej :)

Igår åkte vi till Ivö och Ivö kyrka (en liten gammal, söt kyrka mitt på ön)
för att minnas och ta farväl av Kjell-Åke.
Det var fint, men jobbigt.
En fin dag, till en fin man.

Sen vidare till Rose Garden tillsammans med Kimmys mormor och Kimmys morbror med familj. Slutade med att jag körde hem Eddies bil därifrån för han skulle ut och svira med Conny.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0