Med andra ord

Jobbade som sagt dygn och gick av halv 12 igår förmiddag.
Blev en tur direkt nerom stan eftersom jag inte hunnit i fredags.
Sedan blev det 23-årsfest. Riktigt trevligt.
Spelade Med andra ord, Buzz och sjöng Singstar :)

Jag har spelat Med andra ord tidigare och jag älskar det spelet,
lätt jag ska önska mig det :)
Mer sällskapspel åt folket!
Dessutom är det rätt trevligt med game nights.

Funderar rätt mycket på att fixa ett PS3 också.
Fast det har jag iochförsig gjort ett tag.

Ja, vi får se hur det blir.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

sandra, det är en privatsak och ingenting du har med att göra, omöjligt eller inte.

jag hoppas att du förstår att det är dumt att kommentera så när alla kan se det.

2010-09-12 @ 14:04:15
URL: http://granisa.blogg.se/
Postat av: Emma

nej jag förstår att du inte menade något illa.

men ibland måste man tänka till om man skriver om saker man inte har med att göra

2010-09-12 @ 15:11:58
URL: http://granisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0