Jag vill bo i en svamp :p

Igår träffade jag Sara'n. Tog bussen ut till B-löv och höll nästan på att missa den bara för att de har bestämt sig för att bygga om entrén på stationen. Så jag vick hoppa över staket och saker. Svårare än det var förr. Lite illa ändå.
Vi satt och snackade skit ett tag och skulle precis köra till Subway för att sen ut i skogen och jaga mer svamp. Precis då kom Staffan och Jhana så det fick vänta lite.

Blev en tur ut i svampskogen ändå, med Staffan och Jhana i släptåg. Sara och jag letade direkt upp de ställen vi hade lämnat några småttingar på och hittade lite grann ändå. Vi gick direkt på två Karl Johan. Röta :) Det vara värre för Staffan och Jhana. De hittade inte så mycket. Hehe ;p Fast jag och Sara hade haft roligt även om vi inte hade hittat något :)

Idag har jag härdat några glas, diskat, städat lite i vitrinskåpet i köket och just nu håller jag på och röjer i vårt hörnskåp, där alla plastlådor, formar och kastruller och liknande finns. Där var lite stökigt. Dessutom behövs det nog slängas lite dassiga lådor.

Imorgon blir det dygnspass. Blev inringd i förmiddags. Gött.
HelgOB för hela slanten :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0