Fredag, lördag, söndag, måndag

Det blev hemmakväll framför en film med mat från Cats i fredagskväll.
Rätt skönt ändå, för jag var rätt trött.
Har sovit rätt dåligt den senaste veckan. Tror det beror på vädret.
När det liksom inte ritkigt vill bestämma sig.
Är det sen grått och trist ute blir man nästan trött per automatik.

I lördags gick jag en runda med syrran i stan.
Var inom BoRett och hittade någon form av tavla i samma stil som kalendern.
Jag ska visa en bild så fort jag (läs: tvingat K) har satt upp den.
Riktigt fin är den :)

Sen inom H&M för att kolla om de hade några träningskläder.
Det hade dom, så nu har jag i alla fall det fixat :)
Vi var också inne på Intersport och kollade in Reeboks Easytone.
Lätt de ska införskaffas när pengar finns.
Köpte Med andra ord också när vi ändå var i farten :)
Efter stan följde jag med till Attarp en sväng.

Från söndag till i förmiddags jobbade jag dygnspass.
(eller egentligen 27 timmar, då jag blev inringd lite tidigare)


Ja. Det var väl allt just nu.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0