This and that

Det är snart en vecka sen jag uppdaterade sist.
Det har bara inte blivit av helt enkelt.

Sen dess har jag i varje fall hunnit gå en kurs (förberedande) i medicindelegation
vilken avslutades med kunskapsprov (vilket var mer än jag själv visste).
Jag blev godkänd och ska bara boka möte med en sköterska.

Jag har jobbat ett par omgångar och träffat syrran lite.
Haft en rätt lugn helg med jobb under lördag.
Igår bakade vi pizzabullar under förmiddagen
och jag fixade söndagsmiddag (revben)
Kimmy hade önskat plommonspäckade revben
med sås, potatis och rödkål så det blev det.
Måste säga att jag själv blev nöjd med resultatet :)



Vi hittade ett hus på nätet som vi (efter att jag tjatat lite) ska se om vi kan få en visning på. Jag blev helt kär i det, trots att det ligger helt fel, geografiskt sett, i kommunen. Men det har kamin och öppen planlösning, hörnbadkar och dubbla tvättställ på toaletten och köksö i köket. Redan lite av det jag har i mitt drömhus ;) Det kostar hutlöst mycket, men sen å andra sidan är det inte mycket som behövs göras vid då det i princip är nyrenoverat.

Jaja, drömma går ju alltid och att titta är ju gratis :D


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0