Sedan sist

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag känner mig inte alltid sugen på att uppdatera nu för tiden. Tiden finns, men inte orken.

I alla fall, sedan sist har jag träffat lite vänner plus syrran.
I fredags hade vi en gamenight här hemma tillsammans med Sara och Dennie.
Tyvärr vann killarna med 2-1, men det får bli revansch snart.

I lördags fick vi ett mess om att datorn var tillbaka.
Dock inget som gick under garantin :/
Hämtade den inte förrän i tisdags dock.
Skönt att ha den tillbaka.
Jag har saknat Windows 7. Vista (vilket Kimmy har) suger fett!

Igår var syrran och jag en tur i Kristianstad.
Jag skulle se om jag kunde hitta saker att komplettera min Halloweenoutfit med.
Det gjorde jag :) Åt lunch på House of Bagels, riktigt gott!

Kimmy är på Ven och jobbar så för tillfället är jag gräsänka.
Yeay. Eller?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0