Lite sånt och lite annat

Lämnade in datorn i torsdags,
ska få tillbaka den innan månadskiftet.
Hoppas bara de kan fixa vad som nu kan vara felet,
och att det går under garantin för annars får jag punga ut med 800kr.
Rätt surt, speciellt utan fast inkomst.
Jaja, det blir säkert bra.

Hade en rätt lugn helg. Eller, ja, det var en lugn helg,
jag behöver inte sitta här och linda in det särskilt mycket.
Skulle kollat ett hus i söndags, men vi orkade helt enkelt inte.

Igår hoppade jag in och jobbade en sväng.
Extrainsatt pass. En riktigt härlig höstdag var det också,
fastän det var svinkallt på morgonen :)
Nu märks det att vintern är nära.

Ikväll ska jag på mitt första Zumbapass (zumba/afro)
Rätt taggad. Fast jag kommer nog se lite efter ut,
noll taktkänsla och übersmidig som jag är, haha.
Jaja, skit i det. Och övning ger ju som sagt färdighet.
Dessutom så är all motion bra motion,
i alla fall när det gäller mig.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0