Halloween och vintertid

Idag är det Halloween (alltid natten mellan 31 okt och 1 nov fall någon vill säga emot)
och det blev vintertid i natt. Nu blir det om möjligt ännu mörkare. Usch.

Sedan sist har det hänt lite sånt dag lite annat. Har dock mest jobbat.
Tränat Zumba, jag börjar bli bättre, inte mycket, men lite bättre.
Fick med syrran nu också. Gott :D
Var på kalas och Living and room-party förra helgen. Beställde lite ljuslyktor.
Det kan man aldrig få för många av. Dessutom var de inte särskilt dyra.
Önskade mig ett fint ljusbord (fast jag är mer ute efter ljusbrickan) av sväronen.

I fredags bjöd Kimmy mig till Helsingör. Mycket mysigt.
Dock finns det ju som sagt inte mycket mer att göra i Helsingör än att köpa alkohol och äta pølse, men det spelar ingen roll. Vi hade det i alla fall mysigt.
Sen åt vi god lunch på Stinsen på Knutpunkten.

Sen har det varit jobb resten av helgen.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0