Fullt upp

Ny månad, nya möjligheter och mindre än 2 månader kvar av året.

Det som har varit av veckan har varit fullsmockat
och resten av veckan kommer jag också att ha fullt upp.

Söndag till måndag jobbade jag som bekant och fick ett jobberbjudande om vikariat (mån-fre, under dagtid) november ut. Det tar vi, helt klart. Fortfarande som fritidsledare inom LSS.

Igår var jag med syrran på Väla och en snabbis inom IKEA för att köpa kudde och ljus.

Idag är det jobb till imorgon, på fredag bredvidgång på vikariatet och på kvällen kommer Sara, Thin och Hugo upp :).

Lördag blir nog till att möblera om hela dagen. Förhoppningsvis. Jag är så trött på hur vi har det just nu. TV-rummet på kontoret och tvärtom. Nej, usch.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0