Va fan...

Det är något fel på mitt ljudkort.
Jag tror det håller på att lägga av.
Ljudkortet på min inte ens 5 månader gamla dator håller på att lägga av.
Fint! Verkligen super! Helt enkelt underbart!
Jag som är nästintill beroende av musik!

Och jag har inte gjort någonting för att det ska lägga av. Nu.
Och jag har ingen aning om hur man gör för att göra något åt det.
Och iddit jag bor ihop med vägrar hjälpa mig. Jävla iddi!

Va faaan!


Nejdå, inte alls hysterisk!

Lämna ett avtryck
Postat av: Lea

Vad är det för märke på din dator? Mitt ljudkort är också kasst..och den är knappt 2 månader.

2010-05-23 @ 21:14:51
Postat av: Sandra

Det är en Acer. Sånt suger...

2010-05-23 @ 22:41:06
URL: http://sandye.blogg.se/
Postat av: Lea

Okej jag har en Asus.. Ja, så tråkigt är det, nya saker ska ju fungera!

2010-05-24 @ 20:23:55
Postat av: Sandra

Okej. Ja, eller hur, man tycker ju det.

2010-05-25 @ 12:48:35
URL: http://sandye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0