Världen är bra liten

Nu ska jag snart iväg på jobb igen. Som vanligt så ska jag göra allt i sista minuten.

Jag jobbade som sagt igår, 12-21. Behövde dock inte springa till bussen den här gången ;P
På bussen träffade jag Robin. Han har jag inte sett på... länge.
Det var jag inte alls beredd på,
men jag hade aldrig upptäckt honom om inte han såg mig först.
Det var trevligt o snacka lite med honom och höra om GC och så där.

På jobbet kom det en dietist som skulle snacka med de boende om matvanor och sådär.
Det visade sig att dietisten var min gamla (en av dem)
hemkunskapslärare från högstadiet, Carol.
Världen är bra liten. Det var också trevligt och hon kom ihåg vår klass också.
Vi var tydligen mycket duktiga på att laga mat :D

Annars var det en dag med mycket bilturer fram och tillbaka. Trevligt när det händer lite :)

När jag slutat kom Kimmy och hämtade mig och vi begav oss vidare mot Ante och Nina.
Det var trevligt :) Vi bestämde också preliminärt när vi skulle åka till Vallarna och biljetterna är nu bokade.

Jag hade fått någon kallelse från barnmorskemottagningen också. Cellprovskontroll.
Låter ju måttligt spännande. Och ja, nu tillhör jag åldersgrupp "Kvinnor mellan 23-65 år".
*Uuääh*

Nej. Nu måste jag fixa till mig innan jobbet.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Aaaeeeehhh! Cellprov..! Usch! Meddela hur det kändes! Är lite rädd för sånt! :S

2010-05-10 @ 11:37:46
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0