Helgen

Jaha, okej. Jag påbörjade en uppdatering igår efter att ha kommit hem igen från den lilla roadtrippen. Men middagen kom i vägen och sen blev det inte att jag tog upp det igen.
My bad. I alla fall. En liten uppdatering av helgen kanske skulle sitta på sin plats.

Fredag: Bio, Sex & the city 2, som sagt. Den var faktiskt bra. Ettan var bättre, men ändå. Mer humor, mkt mer humor i denna än i ettan, men mer drama i ettan än i denna. Vi fick in rätt månnga skratt faktiskt :) Tror dessutom det var typ 3 killar i hela salongen, varav en satt bakom mig (de prasslade en massa någonstans i mittten, sjukt irriterande och det är därför som jag helst sitter längst bak. då slipper man höra en massa prasslande i öronen). I alla fall, han skrattade faktiskt en hel del, hehe. Sen iväg hem igen och satt en halvtimme i bilen och snackade skit, haha.

Lördag:
jobb 12-21. Massa körande, men det hände iaf lite grann :) Var en runda i Kristianstad för att käka på Donken (usch, ångest). Sen vidare in i stan för att gå runt lite där. Jag stod mest stilla på ett ställe och höll koll. Hem igen, köra in boende till cruisingen och sedan hem igen för att fixa middag för att sedan köra in mot stan igen och lämna av annan boende på Luckan. Då måste man köra in på Siesta-området och först fick vi inte (bara för transporter. vilket vi ju egentligen är) men vi menade lite att det borde väl hjälpa om det står Hässleholms kommun över hela bilen, haha. Det löste sig iallafall. Sen var vi ensamma, utan några boende. What to do, what to do? Blev en runda till mot stan, fastnade i kö pga cruisingen, men what the heck :)

Sen blev jag hämtad av Nina, Ante och Kimmy. Vidare hem till dom, för att snabbt bli sugna på Videomix-godis. Kollade lite bilar, men tyckte det började spåra ut lite. Jag gillar inte de som jag brukar kalla "bröleraggarna"; fulla som ägg, allmänt bröliga (brukar hänga ut genom rutorna och skrika en massa, eller moona alla) och sitter i en extremt ful pilsnerhäck (jag hade skämts ögonen ur mig) som, om de hade lagt ner lite tid på bilen, hade kunnat bli hur fin som helst. Jag tycker det är trevligare att kolla in entausiasternas bilar :)

Annars brukar jag gilla den här helgen för det händer lite i stan då, iochmed Siesta och cruising. Det är så dött annars.

Söndag: Mors dag. Snackade ett par timmar med Sara, det var nog en vecka sen. Blev upphämtad av mamma och Frida för att fortsätta mot Perstorp och M&M. Moster var där också. Hon hade fått en jättefin mage, så det blev ju lite klappar på den :) Har ju inte sett henne sen i januari. Det är bara en månad kvar nu. Tiden går så otroligt snabbt. En kompis ska ha på måndag nästa vecka och en tjej som gick i min parallellklass på gymnasiet fick i förra veckan samt att ytterligare en från den klassen ska ha tvillingar i sommar. Precis ALLA ska ha eller har precis fått barn! Okej, kanske inte alla, men många ska det. Och det känns lite som om alla ska ha barn för det bara poppar upp magar och ploppar ut bebisar överallt.


Haha, "Dagens tips: Om du vill ha ångest, köp en t-shirt med tryck över bröstet."


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0