En skymt av sol, en doft av vår

Jaa, en uppdatering kanske skulle kunna vara på sin plats.

Jag jobbade som sagt i lördags.
Blev ensam ett par timmar då en personal åkte iväg en runda med en boende
och den boende som var kvar skulle iväg på sitt.
Så efter att ha följt denne halvvägs till bussen gick jag "hem", dammsugade det gemensamma och förberedde sedan middagen (någon form av tacogratäng).

När jag sedan slutade kom Kimmy och hämtade mig.
Körde en runda inom maxi och köpte godis (nötter i lösvikt (cashew, pistasch, para och wasabinötter)). Hem igen och tittade på Bounty hunter. Om jag tyckte den var bra eller inte vet jag inte riktigt för jag var så trött att jag inte riktigt hängde med i svängarna och sen somnade jag nog en halvtimme innan den slutade, haha.

Söndag var det mest bara slapp hela dagen.
Vi bestämde oss för att se Pandorum. Helt okej faktiskt.
Har tidigare fått uppfattningen om att den skulle ha varit riktigt rälig.
Det tyckte jag däremot inte, men slutet var bra. Didn't see that coming.

Idag har det inte heller hänt något särskilt vettigt,
mest legat och kollat lite gamla serier på nätet.
Lite synd kanske, med tanke på vädret. Sol :D

Pratade med pappa tidigare. De har äntligen fått hem ena katten sedan hon varit iväg på... vad heter det, betäckning? parning? avling? aja, i flera månader. Det verkar inte ta sig, så pappa brukar skoja och säga att hon bara är och nöjesligger. Idag sa han att hon inte alls verkade gilla det, utan att hon nog är lesbian. Haha, gött! Lesbokatt! Jag älskar henne :D

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0