stars in our eyes 'cause we're having a good time

Liten update kanske?

Idag var det mest slappande för min del. Kimmy fick sig ett litet äventyr. Toyotan har sett sina sista dagar (varit på G ett bra tag om jag ska vara ärlig) för idag pajjade kylaren på riktigt. Inte ens kylartätning hjälpte. Hurra!

Annars var jag sjukt trött ett tag (säkert också en av anledningarna till varför jag inte kan sova nu) så jag somnade ett par timmar i eftermiddags och stannade hemma då Kimmy gick till sväronen för grillat. Stack dock ner dit 3 timmar senare.

I fredags var det varmt och kvavt, fast det lugnade ner sig efter ett rejält åskväder. Träffade Frida, skulle bara blivit ett par timmar, men när Tussen kom så bestämde jag att jag skulle följa med dem och Edvin till Cats. Det var mycket trevligt. Skoogh kom också in sen. Jag har inte träffat Edvin sen skolan heller tror jag. Ett bra tag sen. Och Skoogh har jag nog aldrig sagt ett ord till tidigare, inte ens under högstadietiden. Tussen pratar dessutom 'Sandra', plus i kanten :) (jag har ett lite speciellt sätt att prata på och det är inte riktigt alla som förstår mig, men när man gör det så säger jag att de pratar 'Sandra'. *intressepil*).


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0