Quick update

Ska bara uppdatera lite snabbt innan jag ska göra mig i ordning för kvällen.

Igår fyllde Kimmy år, Grattis i efterskott till honom :)
Jag var som sagt och klippte håret. Mycket välbehövligt kan jag säga (jag har inte klippt det sen innan jul). Det behövs färgas också, men det får bli ett lite senare projekt. Sedan hem en sväng för att sedan bege mig mot Klockis och skriva kontrakt och skriva under lite andra papper. Kopiera betyg och utdrag ur belastningsregistret och sånt där roligt. Sen vidare hem med en sväng inom Pastavagnen.

Vid halv 6 stack vi till svärmor för att grilla och "fira" Kimmy. Mycket trevligt.

Idag har det inte hänt så mycket under dagen, men ikväll blir det bio och sedan middag på Cats, då detta är våra presenter till varandra för i år. Här kör vi med upplevelser :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0