På jobbet

Just nu sitter jag på jobbet och försöker fördriva tiden i en sisådär trekvart.
Finns inget att göra och jag här inga kollegor att snacka med heller sådär direkt.

Jag tänkte jag skulle köra på en uppdatering sen måndag.

I måndags blev jag inringd på jobb. Skolan. Högstadiet.
Där har jag aldrig varit innan, men nu har jag nog varit överallt där jag kan vara på skolan.
Utom möjligtvis Montahögstadiet. Var en ganska lång dag. Rätt händelserik i övrigt.
Fast det beror väl på hur man ser det. Jag fick se de 30 första minuterna i filmen Utvandrarna. Fast jag önskar att jag fick de 5 sista minuterna osedda. Usch.
Sen hade jag lite sexualkunskap; befruktning, graviditet och preventivmedel.
Inget som jag inte kunde sen innan ;p
Under engelskan fick vi se de första 40 minuterna på filmen Mammoth.
Mycket, mycket underlig film. Men sen är det ju Lukas Moodysson.
Sen hem till tvätten. Hurra!

I tisdags var det någon form av möte på AME.
Det visade sig sedan att det var något jag inte behövde vara på egentligen eftersom jag har fixat jobb i sommar. Men jag behövde snacka irl med min handläggare, så det spelade ingen roll.

Idag har jag som sagt också jobb. Idag har jag haft historiaprov. Ett muntligt sådant.
Sen såg vi övriga delar av Utvandrarna. Det är ju ingen film man sätter på en fredagskväll precis. Rätt deprimerande faktiskt. Och ingen vidare dialog heller.
Jag undrar också om vi ska se klart filmen på engelskan eller om det blir något annat. Återstår att se.

Imorgon blir det mer jobb. Hela kvällen. Fint :)

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0