Enerverande

Trist väder. Trist dag. Trist allting.
Det går åtminstonde att lyssna på musik idag (ibland),
det funkade inte alls igårkväll.
Men det sprakar till rätt bra emellanåt och ibland bara lite grann så det bara märks om man lyssnar efter det. Irriterande vilket fall som då det inte ska vara så.
(Och nej, jag har inte sprängt högtalarna då det låter likadant oavsett om jag har hörlurar i eller inte. Dessutom säger spotify ifrån att det är problem med ljudkortet emellanåt).

Fan. Jag måste göra något åt detta. Jag kan inte ha en dator där ljudet inte funkar.
Jag måste ha ljud. Jag måste kunna spela musik. Jag måste kunna se på serier och filmer eller vad fan jag nu måste hitta på som kräver någon form av ljud.

Enerverande? Jotack!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0