Dagens i-landsproblem

Skoskav är jävlaride inte att leka med!
Jag fick ett rejält idag vill jag lova och fy fan vad det svider!
Trots sånt där compeedplåster, fast det är väl kanske därför som det svider,
vad vet jag.

Det jobbiga är att jag vet att jag måste gå till och från bussen till jobbet imorgon.
Och på torsdag. Kommer det bli värre? Säkerligen. *AIIJ*

Det roliga är att det nästan alltid är högerfoten som råkar mest illa ut.
Den får värst (och ibland bara den) skoskav.
Det är alltid den skon som blir blötast när det är blött ute.
Det är alltid den jag får mest ont i...

Jag skulle nog kunna rabbla upp hur mycket som helst,
men hur roligt är det att läsa om? -- Inte särskilt roligt.
Så jag ger mig där.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0