5 år

Idag har Kimmy och jag varit förlovade i 5 år.

Jag kommer ihåg att det var när jag och pappa bodde borta vid Netto.
Det var inte särskilt romantiskt eller så, men det tyckte inte jag spelade någon roll.
Vi var ju tillsammans, det var huvudsaken.

Vi "firade" också 5 månader tillsammans, samma dag (ja, vi var snabba på det).
Vi beställde pizza från Rojda och drack cider till Eurotrip.
Tanken var att vi skulle vänta till efter tolvslaget mellan den 30:e och 1:a (för jag kunde inte hålla mig längre än så ;p), men jag somnade, haha. Fast Kimmy väckte mig sen.

Så, där satt vi, i min säng, kl. 0.15 söndagen den 1 maj 2005, med filmen Air Force One (för den gick på TV då) i bakgrunden och bytte ringar.

Nej, något vidare romantiskt var det inte, men mysigt var det...

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0