23.

Idag är det min födelsedag. Grattis till mig.
Jag har haft en bra dag tycker jag. Fick frukost på sängen av Kimmy. Juice och frallor :)
och en chokladkartong från katterna (läs: Kimmy).
Farmor och farfar kom och lämnade sina presenter, Pandoraberlock och pengar.

På eftermiddagen åkte jag och syrran ut till Attarp och
så fick jag mina presenter av Britt och pappa, Pandoraberlock och presentkort.
Så nu är mitt Pandoraarmband mycket fint :)
Jag skulle få något ritat av pappa också vid ett senare tillfälle. (han är riktigt duktig på att rita och han ger alla andra teckningar men inte sina egna barn så jag önskade mig en papparitad teckning i present)
Firade med Vienetta glasstårta :D

I lördags firade som sagt Kimmy och jag varandra, med bio och middag på Cats.
Vi såg Iron Man 2, vilken jag tyckte var bra, men sen är jag kanske lätt att imponera på.
Drog till med en mjölkchokladmousse till dessert på Cats också,
så mäktig, men ack så god. Nästan bättre än sex. Eller nja.. kanske inte ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0