Wok House, Vin Diesel och fredagsmys

Började dagen igår med att möta upp Sara på Wok House för lunch.
Mycket trevligt, snackade en massa och uppdaterade oss lite.
Var dock med om något obehagligt innan. Tror jag blev lite bländad (av snön, hur det nu gick till) och det försvann inte helt på säkert en halvtimme. Inte alls särskilt trevligt.

Sedan mötte jag upp Frida på H&M, hittade någon tröja till mig (mkt bra :)) och sedan vidare för andra ärenden. Vidare hem och snacka som vanligt.
Kom in på manliga karlar och då såklart vidare in på Vin Diesel som för övrigt är riktigt het, trots sina 43 år. Fast det är inte ansiktet som får oss att gå igång (för det är inget speciellt med det och inte särskilt snyggt), det är kroppen (my god) och sen hans underbart mörka, sexiga röst (ännu mer my god). Så vi satt och dreglade lite över honom, massa filmklipp och bilder och sådär (där man klart får se hans kropp avklädd och höra hans röst). Massa yummy ;D

En annan sån där manlig man som jag dreglar över är Wolverine (och ja, jag vet, han är en seriekaraktär, men kan halva världen dregla över en 100-årig tonårsvampyr så kan jag dregla över en mutant med klor) och det är inte Hugh Jackman, utan Wolverine, mycket viktigt.

Aaaaahhh.

I alla fall, vi hann med två rundor till Kvantum också och såklart köpte jag ju hem chips och dippa för det blev jag sugen på. Väl hemma igen hade Kimmy börjat med maten; kött med potatisklyftor och bearnaisesås :) Sen blev det lite fredagsmys med lite vin och någon film som gick på TV. Såg dock inte hela för jag somande innan klockan hunnit bli 22. (Vad är detta?)





Ååååhh,

DRÄÄÄÄGEL...
























Yummy!
















Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0