Vår :D

Helt underbart. Idag är det en riktig vårdag.
Solens skiner. Det blåser inte så mycket. Levins mätare visare +16*

Jag var lite tvungen att gå in på H&Ms hemsida och se om jag hittade något snyggt.
Det gjorde jag. Hur mycket som helst.
Dock bara en liten, liten del av det som får komma hem till mig :)
Jag vill köpa skor också. Massor av skor.
Och väskor. Hur många som helst. Jag har inte köpt en ny väska sen Budapest. Illa.

Idag hade varit en perfekt dag för en långrunda.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Precis, många bäckar små! Jag tänker mest på en mysig stund med tända ljus, Dan Browns "nya" bok och kanske kex å brieost eller nått onyttigt som chips å dipp :P

2010-03-26 @ 17:40:26
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0