I be the same when it all goes up, I be the same when it all goes down

Okej, då vart jag hemma igen.
Jag har hunnit fixa alla mina ärenden på mindre än 2 timmar och fick en lång promenad på köpet. Det enda jag inte fick fixat var papperna till försäkringskassan. Jag hade fått berättat för mig att det fanns någon form av låda där jag kunde lägga papper till dem, men icke. Ingen låda. Inte nånstans. Helt värdelös information. Då får jag likförbannat posta dem och det känns en liten aning onödigt, menmen.

Jag var på mötet som för övrigt gick finfint.
Inget att vara orolig för där inte. Verkade mycket lovande :)
Var också inom skolorna och lämnade in tidrapporterna
(när jag ändå var på den sidan järnvägen och snurrade)

Vidare in till stan för att hämta ut mina linser och sen inom H&M för att köpa ny concealer,
hittade några linnen på vägen in också.
Man kan aldrig ha för många basplagg och definitivt inte linnen då de slits ut fort.
Sen vidare uppom AF för att skriva på ett nytt underlag till jobbgarantin
(så man får pengar de dagar/veckor/månader man inte blir inringd).

Annars så händer inte så mycket mer idag.

Lämna ett avtryck
Postat av: Frida

Du förresten, vad är det för diet du går eller ska gå på? Tell me! :D

2010-03-31 @ 20:11:30
URL: http://fridabjorklund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0