Sol och stendöd bil

Fick som dagt hoppa in och jobba idag också,
börjat lära mig vissa namn nu och dessutom börjat hitta lite bättre.
Underbart härligt väder har det varit idag också,
ännu bättre hade det varit om snön varit borta, men man kan ju inte få allt här i världen.
Höll i uteaktiviteten på förmiddagen idag. Det gick ju som det gick. Bra.
Sen var jag både matvärd och rastvärd, men då hade jag rast samtidigt som Norräng,
så det blev en runda uppom Solbacken.
På eftermiddag hade jag, tillsammans med en personal från "vanliga" fritids, klubben med ett gäng.
Vi vek tulpaner, vilket inte var halt olik sättet man viker tranor på.

Imorgon blir det till att jobba som simlärare på morgonen och sen vidare till Mala för att jobba på fritids där.
Det tog mig en halv evighet att lokalisera simhallen i Bjärnum, för det står ju ingen vettig dress nånstans och den som står hänvisar till en adress i stan. Oerhört hjälpsamt.
Ja, vi får se om ja hittar det imorgon. Ska ta bussen dit.
Bilen hade jag i vilket fall som inte kunnat ta ändå, eftersom Kimmys bil dog tidigare idag.
Stendöd, men det var väntat, den har inte låtit riktigt frisk på flera månader.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0