Torsdagen

Fick ju hoppa in och jobba igår. Som fritidspedagog.
Var på fritids på morgon och eftermiddag och i klass 3 däremellan.
Det var trevligt :) Jag fick ett så fint mottagande i klassen.
De hade svenska första passet så de blandade in lite i min och elevernas "presentation".
De fick ställa frågor och så där till mig. Jag tycker nästan det är bättre för då får de ju veta det de vill veta, istället för att jag bara står där framme och babblar på om allt och ingenting ;)

Jobbade med B på eftermiddagen :)
Sen kom Kimmy och hämtade mig, riktigt skönt o slippa gå hem.
Åkte direkt till Maxi och handlade lite till kattdjuren och sådär.
Jag kunde inte riktigt låta bli så jag köpte en liten billig sån där snöre-dragkamps-knut-thingy, mest bara för att se om de lekte med den, haha.
Det gjorde dom :P

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0