Torsdagen

Det blev något strul med blogg.se precis (väldigt vanligt nowatdays) så jag kunde inte publicera mina inlägg och sen inte logga in för inloggningen var avstängd. Bull.

Igår lyckades jag somna framför Sveriges värsta bilförare, typ kl. 20.15 (vad är detta?). Riktigt trött av någon anledning. Annars jobade jag hela dagen. Simlärare på förmiddagen för Malas F-klass och 3:or i Bjärnum och på eftermiddagen fritidspedagog på fritids. Det var trevligt att vara tillbaka där, för där är så mysigt. Ungarna tyckte det var roligt att jag var tillbaka också. De hade saknat mig sa dom :) Det är sånt som gör det roligt att jobba.


btw, toaletten som inte är helt frisk höll på att "spola" fortfarande när Kimmy gick upp 10 över 6 igår morse.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0