Simlärare och Mala

Kom hem ganska sent igårkväll, eller ja, sent och sent, skit samma.
Jag hittade till simhallen utan några problem, sen känner jag mig lite bortkommen,
iom att jag inte kan någonting om den här simhallen.
Jaja, det löste sig i alla fall och jag hade lektion, sen vidare till Mala för att jobba på fritids där. Där var mycket mysigt faktiskt, och härliga barn :)
Satt och gjorde vänskapsband med ett gäng.
20 över 5 kom Britt och hämtade mig, snäll hon är :) Vidare inom Jysk för att inhandla korgar att ha på toaletten. Fick dessutom en gratis pläd för att hon glömde att fråga om den, haha.

Annars inget mer vettigt att skriva. Ska snart ner till Qpoolen för mina tre sista simlärarlektioner. Får se hur det går. Det var äldre barn. Sen vidare till Mala igen.
Jobbar till 16.30. Drygt en fredag, men det är jobb och det är pengar så jag ska inte klaga.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0