Projektet återupptaget

Ja, precis som väntat så rann hela det här projektet ut i sanden. För ett litet tag.
Nu tycker jag att det är dags att åter ta upp det igen.

Det får bli lite så här småfattigt till en början då man inte har pengar till ett gymkort
och inte har förmånen att jobba på en skola där man kan utnyttja deras gym
(bortförklaring, bortförklaring ;p)
Oavsett vilket så är det bättre än inget.

Jag måste dock skriva om schemat då jag har lagt till lite andra moment.
Sen om jag gör allihop varje dag så här i början, det är en annan sak.
Jag ska ju inte överdriva i början, för då tröttnar jag rätt snabbt.
Dålig karaktär som jag har när det gäller träningsliknande saker.

Jaja. Wish me luck!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0