Någon form av efterlysning

btw, någon som kommer ihåg en serie som gick för en herrans massa år sen (mitten 90-talet eller nåt) som handlade om en dinosauriefamilj (tror det var någon form av dräkt, eller om de var dockor, kommer inte riktigt ihåg).
Kommer inte ihåg alls vad den hette, men jag har för mig att det var en familj på 5 och att alla var olika typer av dinosaurier.
En tonårskille som alltid bara sån där amerikansk fotbollsjacka och röda (tror jag) converse,
dottern tror jag var en triceratops och sen hade de en liten bebis också, som mest bara satt i sin stol. Eller nåt.

Tror den brukade gå på fredagar, vid 19-snåret. och jag kommer ihåg sista avsnittet som att de tittade ut och så var allt vitt av snö (en av alla teorier ur det gick till när de dog ut)

Jag gillade den serien. Fastän den var på engelska
och att jag i princip precis hade lärt mig läsa :p

Jag kom att tänka på detta igår för att 3:orna har Forntiden på NO:n.
Jag kan bara inte komma ihåg vad den hette.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0