Mera jobb

Nu har jag fått lite mera jobb. Hurra! :D
Fick förlängt på Montessori till iaf imorgon.
Sen vidare, ska jag hoppa in som simlärare
(trots att jag bara är utbildad simlärarassistent)
för skolklasser (F och åk 2) på torsdag och fredag.
Jag har aldrig jobbat med simgrupper tidigare så lite nervig är jag allt,
men det ska nog gå bra. Det här klarar jag.
Vet inte om det var något med Mala fritidshem också.
Japp, det lär jag få veta imorgon.

I alla fall. Fick jobba idag igen på montessorifritids.
Gick en lång runda på förmiddagen till Åhusfältet. Helt underbart väder som sagt.
Kändes dock lite kymigt att gå uppe på snön och
ibland gå rätt igenom och sjunka ner en 30 cm ;p
Hade lektion med åk 3 i Livsviktigt, dvs social och emotionell träning.
Det gick väl som det gick när man aldrig någonsin har varit med på en sådan lektion och knappt själv visste vad ämnet innebar, men jaja. Det blev en lektion av det i alla fall.
Sen full rulle på eftermiddagsfritids.

En sak som jag tycker är lite trevligt med montessori är att eleverna hälsar och tar i hand när de kommer och tar i hand och tackar för idag när de går hem. Det är trevligt och dessutom har man lite bättre koll på vilka som kommit och vilka som gått hem.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0