Jobb idag

Blev inringd till Montessori igårkväll. Imorse ringde de från "vanliga" T4.
Kimmys kommentar på det hela var att de slänger jobb på mig för tillfället.
Och ja, det gör dom. Vikariatjobb. Inga "riktiga" jobb, där man har ett schema att följa
och är månadsanställd, eller vad det nu heter (har inte så mycket koll på det där.
Längesen jag hade ett jobb) Hata att vi har haft lågkonjuktur. Dock inget att göra något åt.

En annan sak. Jag vill ha april nu. Då är det mer vår och en månad närmare sommaren.
Det är också en månad kvar tills jag fyller år, men just det försöker jag låta bli att tänka på.
Men det är också då htc Legend ska komma ut. Vad som sägs i alla fall. Säkert andra också.
Åååh, jag vill ha en ny mobil nu. Aja, bara till att stå ut och vänta,
fast den som väntar på något gott väntar alltid för länge :p

Jag pallar inte snön längre (ä ven om den sakta men säkert börja smälta/regna bort nu).
Jag vill ha mer värme. Jag vill kunna klä mig lättare, jag pallar inte min tjocka jacka längre.
Ge mig vår! Riktig vår!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0