I've got a hula hoop

Vaknade i ottan
(okej, klockan 7 är inte i ottan, men tidigt om inte ska upp och jobba eller nåt)
av att de körde och skrapade gatorna på sand. Inget trevligt ljud att vakna till men va fan.
Sen ringde jag och väckte Frida vid halv 9. Hon kom hit vid 20 över 10 eller nåt och hälsade på mina katter (och husesyn), sen vidare till Coop för att handla det som fattades till våfflor. Hem till Frida och gjorde våfflor. Sjukt gott :) Sen kom Sandra och skulle ha sina naglar fixade. Bääääbis! Jävla mysig mage hade hon :) Har inte träffat henne heller på år och dar så det var mycket trevligt.

Testade även på att rocka lite med Fridas rockring.
Det gick väl sådär, men sen har jag aldrig varit något vidare på det där.
I alla fall blev jag lite sugen på att inhandla en egen, copycat som jag är, haha.
Vi gick en runda i stan för de har tydligen någon form av shoppingfestival till lördag.
Sugigt bara att jag inte får den lön jag jobbat ihop förrän imorgon.
In på Nisses och kollade ut rockringar. Fick lite beslutsångest men bestämde mig sen för en i mina ögon klassisk rockring (sådan på bilden nedan). Nu ska det jävraride rockas bort lite tjockis.

Provade när jag kom hem. Jag suger, men övning ger färdighet.


Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0