Inringd

Dagen tog en mycket bättre vändning senare. Hann väl halvvägs i trappan när de ringde från T4. De behövde vikarie på montessori. Fritids och lite så där.

Blev dock en liten runda på mötet, eftersom jag inte skulle börja förrän 9.45.
Det var inte så jättefarligt. Men ni som känner mig, ni vet hur jag är.
Överdramatiserar en massa, som vanligt. Men det är bara för att jag hatar, och då menar jag verkligen hatar, att gå på sådana här former av möten. Jag känner mig så enormt malplacerad. Vi fick mest info om våren och lite saker som blivit ändrade och sådär.
Fick ut vårt matchningsmaterial på papper så vi fick skriva till det som ändrats och det som saknades. Ja, sen fick jag gå för att hinna till jobbet.

Kändes lite ovant där också, speciellt när jag är van vid gymnasiesär, och sen helt plötsligt ner på grund, vanlig (eller ja, Montessori) grund dessutom. Det var ett tag sen jag jobbade så. Var ute en hel del, eftersom jag redan var påväg när de berättade att vi skulle vara ute så hade jag inte mer än vantar med mig (eftersom jag, när jag lämnade lägenhetn, inte hade räknat med att vara hemifrån mer än högst 2 timmar. Så det var lite kallt emellanåt. Dock inte mycket att göra åt. Annars var det trevligt att få jobba lite. Jag var tom med lite i  "undervisningen", haha. Någon form av rörelsemönster till någon låt på musiken. Blev förvånad över mig själv, sånt brukar jag inte ge mig in i första taget. Hah, där ser man. Funderade lite på att springa upp till Solbacken och hälsa på, på min rast, men det hade blivit för snävt, när våra raster överlappade varandra lite. Jag tror jag börjar få lite abstinens, haha.

Jobbade ganska länge, 16.45. Mötte N på väg till "vanliga" fritids, frågade om jag hade jobb imorgon också. Jag har på Montessori då också. Lite synd, men vad gör man?

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0