Igår

Uppdaterade ingenting igår, men det fanns nog inte så mycket att säga egentligen.

Jag jobbade på skolan. Var i verkstan större delen av dagen.
J och jag hade väl vårt vanliga samtalsämne, haha.

På vägen hem träffade Yasse, träffas på tok för sällan,
så vi skulle se om vi kunde ses senare i veckan.

När jag kom hem körde K och handlade in lite extra till kvällens mat,
för att jag, löjlig som jag är, inte ville göra soppa utan knäckebröd.
Sen blev det redd grönsakssoppa med knäcke och ost :)

Vänner. Simpsons. Halv åtta hos mig. Bygglov. DH (halva). Ont i kroppen.
Ungefär så såg kvällen ut. Jag somnade under DH. Såklart.
Men det gjorde inget för jag har ju redan sett det avsnittet ;p

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0