Helgen, idag och så där

Jag kom hem för snart en timme sen efter att ha jobbat 2½ timme som simlärare på Qpoolen. Två helt nya grupper som skulle startas upp. Oy.
Jaja, det gick bra. Fast vad jag har fått höja rösten rätt mycket och säga till på skarpen.
Jag hoppas jag inte är på väg att bli sjuk nu bara, för jag har en konstig huvudvärk,
inta bara pga skrikande barn och lukten av klor, utan något annat. Hade liknande igår.
Jaja, det blir säkert bra.

Helgen flög förbi. Snabbt. Som vanligt. Jag tror inte jg rörde mig utanför dörrarna mer än en 20 minuter i lördags när mamma och B kom förbi med en potatispress de hade köpt åt mig i Ullared :) Nu ska det banne mig pressas potatis :D Gjorde pastagratäng till middag för det hade Kimmy önskat. Kollade någon film.

Söndagen var bara slapp (jag gör absolut inget vettigt om helgerna). Vi kollade Zombieland. Den var bra. Inte "wow, vi ser den en gång till bara för det", men den var inte heller så dålig att jag aldrig skulle kunna tänka mig att se den igen. Den var ganska komisk emellanåt (reglerna ftw!). Sen såg vi någon animerad histora, Dante's Inferno. Den lär jag inte se igen, för så bra var den inte.

Förutom jobb idag, ska jag en runda till Kristianstad för att ha någon form av möte med M om min tid på AcadeMedia. Eller nåt. Jaja, det blir säkert bra.

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0