Distansshopping och fasta

Idag har jag och Sara shoppat på distans ;p
Jag var nere i stan och inhandlade ett par söta ballerinaskor som jag såg igår
(som tur fanns de kvar i min storlek, vilket det sällan gör)
Sen har jag gått i ett helt år och sagt att jag ska köpa någon form av faste-kit.
Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och köpt en 5 dagarsfasta.
Ska jag bara se när bästa tiden är att påbörja den, för det är lite förberedelser innan och de 3 första dagarna brukar vara jobbiga, så det ultimata är ju att man är ledig eller nåt när man genomför det. Jaja, det blir säkert bra.


Vädret var helt underbart :D
Älska solen, älska värmen, älska våren!

Lämna ett avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0